سمانه
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 79847
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : صدرا

بعضی وقتها یه دوست خوب که داشته باشی خیالت از کلی چیزها راحته . راحت میتونی برای حل مشکلاتت روی اونها حساب کنی و یا باهاشون درد و دل کنی و خدا رو شکر من این نعمت رو دارم و دور و برم دوستهای خوبی هستن و خیلی راحت میتونم ازشون کمک بگیرم.

فکر کن ساعت هفت صبح دختر بچه و همسر مهربانش رو رها کرد و تا کنار من باشه و کمکم کنه و تا ساعت 3 بعد ازظهر بیرون اتاق عمل موند تا اگه مشکلی بود اون ارامشم بده و کلی هم دوندگی کرده بود و کلی هم خسته شد.

واقعا ازش ممنونم، درسته نتونستم درست ازش تشکر کنم اما میدونم میدونه که زحمتش برام خیلی با ارزشه.

اما اینجا هم میگم دوست خوبم برام خیلی با ارزشی و حیف که دیگه برای کلاسها با هم نیستیم.

اما جالبه یکی مثل اون همین جلسه اولی خودش رو معرفی کرد که گیر چسبیده به ردیف اول و سر نبش و به زحمت تونستیم از صندلی بلندش کنیم وقتی بچه ها به دلیل دیر امدن استاد کلاس رو تعطیل کردن و تا جایی که من ازش برداشت کردم تا خود ساعت 8 موند تو دانشگاه تا همه برن بعد اون بره.

بچه ها همه گفتن جفت سمانه هست این خانم البته از نظر حضور در کلاس. عزیزم بدون با این توصیف همیشه یادت تو کلاس با ماست.

اما تا بحال یه چیز رو می دونم که بهت نگفتم و اینجا میخوام بگم و چه جالبه که امروز روز عشق و احساس هم هست پس بذار  بهت بگم که دوست دارم شاید بعضی از اخلاقامون با هم فرق کنه اما باز هم دوستت دارم و یکی از بهترین دوستهای من هستی.

اما به یه چیز اعتقاد دارم که قبلا هم گفتم و الان هم میگم

(( خر خون))



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت0:19---8 اسفند 1391
سلام

خوشحالم كه عملتون به خوبي تموم شده
پاسخ:سلام دکتر عزیز نه اصلا خوب تموم نشد هنوز درگیرم دکترم نمیدونه من چی دردی دارم البته حرفی را که خودش زد نوشتم تازه این دکتر خوبه بود. هنوز دکتر و دکتر و دکتر و خستگی روحی


سمانه
ساعت14:02---1 اسفند 1391
ای جاااااااااااااااااااااااااان در مورد من پست گذاشتی ؟ آخ جون چقدر من خوبم !

مرسی عزیزم . مطمئن باش در حق دوستات لطف میکنی که اونا هم تو رو دوست دارن . در مورد منم همینطور . در ضمن من جزئی از وظایفم میدونم که برای دوستایی که لیاقتشو دارن کاری رو که از دستم برمیاد انجام بدم . به هر حال ممنون از لطفت کار خاصی نکردم . هنوز هم در خدمتم . ها واله !

خرخون هم خودتی . به خدا این ترم کلا بی خیال درس خوندن شده بودم ولی خب لطف استادا کم نشه !
پاسخ:من کسی رو که دوست دارم براش از ته دل کار میکنم . ها واله که هنوز کارت دارم فعلا بیا تو تاوان دوستیتو بده تا نوبت من بشه. خرخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: