خنجر
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 79914
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 17:3 :: نويسنده : صدرا

دروغ نمی گم؛

چند روزه تو خودم هستم چند روزه که مثل همیشه نیستم، خندهام واقعی نیست. چند روزه از اینی که هستم بدم اومده راستشو بخوای چند روزه دلم شکسته.

چند روزه به زحمت جلو اشکمو می گیرم. چند روزه از همه چیز سیرم. چند روزه هوای ابری شهر چنگ به دلم می اندازه.

وقتی روحم کسله بدنم خواب الود میشه و الان چند روزه که خیلی زیاد می خوابم و جایی رو برای گردش کردن دوست ندارم.

و چند روزه که غمی مثل کوه سنگینه تو قلبم که حتی نمی تونم برای کسی از اون بگم.اخه چند روزه حرف تو روی قلبم سنگینی می کنه که حتی نمی تونم از اون حتی با خودت حرف بزنم.حرفت برام خیلی سنگینه و هنوز نتونستم فراموشش کنم که حتی با زمزمه کردن هر روزه  اون بیشتر و بیشتر فرو میره تو قلبم این خنجری که دسته اش در دست توست و حتی شاید خودت هم یادت نیاید اما دل من بد جوری از اون گرفته.

 موندم که چی درسته.

من رو نمی تونید بیدار کنید دوستان چرا که خودم رو بخواب زدم. پس زحمت نکشید.

 



نظرات شما عزیزان:

آني
ساعت13:12---6 آذر 1391
سلام عزيزم


ممنون كه سر زدين


در مورد عشق ابدي بايد بگم اين حقيقته اين روزه ها عشق واقعي كم پيدا مي شه


چون اكثرا دنبال عشق نيستن دنبال چيزه هاي ديگه اي هستن


خداييش من توي اين سال ها اصلا دوتا عاشق واقعي نديدم


اما شايد بگردي پيدا بشه نميدونم


موفق باشيد
پاسخ:هست انی عزیز اما کم و چون اکثرا چشم دیدن یه عشق رو ندارن خود اون دوتا پای هم بمونن بقیه به نحوی عشق اونها رو خراب میکنن


ربولي حسن كور
ساعت15:01---1 آذر 1391
سلام

باشه زحمت نمي كشيم!
پاسخ: حالا یه امتحان میکردین شما دکتر جان.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: