قرض
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 79926
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : صدرا

یعنی واقعا چی باخودشون فکر میکنن این بشر ها کار میکنیم تا راحت زندگی کنیم و اگر پس اندازی هم بشود که کفاف نمیدهد همچین چشم به جیبت دارن که انگار از سهم اونها برداشتی و داری فرار میکنی بابا خودتون هم  میتونید تلاش کنید.

چه جالب هست شرایتمون خاصه خوب شما هم خاص شوید راحته به یه ضرب. ما هم که بخیل نیستیم.

منو با عابر بانک عوضی گرفتی گلم میگی فردا صبح پس میدی نه بابا هنوز یه هفته دیگه دو سال گذشته نرسیده بمونم تو انتظار فردا. نه گلم بمون فردا صبح دستت میاد هر کار می خوای بکن . خوبه اینجوری گیر باشی و بمون تا یادت باشه یه هفته چند روزه اون یکی دیگه یه هفتش سه سال طول کشیده و هنوز هم ادامه داره خوب مگر نادونم تکرار کنم این حماقت را. جالبه که مال خود ادم هم دید ندارن یکی نیست بگه خوش حساب باش من یکی که بخیل نیستم کیف هم میکنم کاری اگه از دستم بر بیاد و انجام بدم.

اما از اینکه خر فرض کنن ادم رو بیزار هستم.

قبلا هم گفتم دارید با این کارهاتون محبت را در وجود من هم نابود میکنید.

نگذارید فقط خودم باشم و خودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: