احساس
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 79908
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 12:34 :: نويسنده : صدرا

 

نه به خاطر اینکه بهت بگم، نه به خاطر اینکه بارها گفتم، نه به خاطر اینکه

بدونی، بلکه به خاطر همه خوبیهاتو به خاطر همه احساسم اینو می نویسم

که اگه روزی دیدی و خوندی بدونی که برای چی و کی شروع کردم به

نوشتن برای اینکه بدونی به یادت و احساسم باز هم نوشتم .و اینو با تمام

احساس می نویسم که تمام خوبیهاتو درک میکنم و بارها و در هر جا به زبون

آوردم که دنیای پر از امید امروزم و نگاه پر از ارزو به فرداهایم را در پی داشتن

تو دارم ای که همه بودنم در پس بودن توست و همه احساسم از آن

توست ای همه بهانه زندگیم کاش بتوانم من هم برایت امید و ارزو را مداوم

کنم. با  تمام احساس دوستت دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: