اهمیت
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 80073
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:26 :: نويسنده : صدرا

احساس میکنم بعضی رویدادها یا عوامل اینقدر که من فکر میکنم در زندگی با ارزش نیستند.

بعضی مواقع برای مواردی اونقدر خودم رو ازار میدم که روند زندگی برام مختل میشه و بعضی وقتها هم احساس میکنم می تونم از چیزهایی که برام با ارزش هست راحت بگذرم و اتفاقی برام نیافته.

امتحان کردم اما برام سخت بود و چند روز خودم رو، از بهترین روزهای سال خراب کردم.

من طاقتشو ندارم؛ پس نباید بگذارم تکرار بشه.



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت17:12---18 فروردين 1391
سلام

پس بالاخره فرضيه تون تائيد شد يا نه؟!
پاسخ:هنوز خودم هم نمیدونم اما واقعا سخته واقعا سخت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: