ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 80102
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 1:37 :: نويسنده : صدرا

صدای قلبم رو شنید و  بعد از پست ظهر امروز بارها صداشو شنیدم و معذرت خواست که نتونسته تماس بگیره.

دلم باز شد که صداشو شنیدم و فردا هم میاد اما باز هم میخواد بره سفر.

خدا رو شکر که حالش و روزگارش خوبه

 



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت15:35---22 ارديبهشت 1394
اگر اپ هستی صحبت کن.
انتظار نداری که با دیوار گفتگو کنم.

اگه هستی باش حرف بزن.تا بدانی چه کار برات میکنم.حتی برای چند دقیقه.
این کوتا ترین را ه است برای بدست اوردن زمان.
خواهش می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: