خوبه خوب
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 80016
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : صدرا

می گه خوبه خوبی.

چون خیلی خوبم باید تنهام بذاری؟

چون خوبه خوبم بدردت نمی خورم؟

چون خوبه خوبم دلمو بدرد میاری ؟

چون خوبه خوبم، خوب زیاد میخوای ؟

اما چون خوب خوبم وقتی بد باشم کلا بد میشم کلا فراموش میکنم خوبی چی هست کلا فراموش میکنم محبت رو کلا برا همه بد میخوام کلا تنفر تمام وجودمو میگیره کلا از انسانیت بیزار میشم.

آخه چرا خوب باشم که این باشه جوابم بابا دارم فاتحه میخونن بهتون و مراعات حالشون رو میکنید اما چون این خوبه بد باشی بیخیالت میشه می بخشه، میگذره چیه چون بروت نمیارم خوبم چون آدمم باید اینطور باهام رفتار کنید چون خوبم پس میتونم زنده بمونم و بد و بدترین و مسئولید.

چون آزار نمیدم پس آزار دادنم سخت نیست اونی که آزارت میده اذیتش کنی سرت میاره پس درست رفتار میکنی و همه حقوقش و بیشتر رو هم در اختیارش میگذاری.

پس خوبه خوب رو اذیت کن که دیگه اون هم خوب نباشه که تا دیگه خوبی بمیره که تا اگه دلت گرفت همه شاد بشن، که دور و برت پر از دورنگی بشه.

که اگه خوبی کنم یکی بدی برام میخواد و تو خوبی رو برام نمونه ترد شدن جلوه بدی.

که اگه خوبی برو تا مثل گذشته هات آزار ببینی که چون به بدی عادت کردید .

هفته گذشته یکی ثابت کرد که اگه مهربونم خریتمه .

حالا صداقتم و رفاقتم و انسانیتم رو هم تو برام عامل همه سختیهام قراردادی.

انسانیتم هم با این کار شد خریت .

باید مثل همه ادمها بشم (اگه خوش نباشن همه باید بمیرن )

چرا مثل یگانگی زندگی نکنم

بذار بگن کاراش انسانی نیست.

کدومتون جواب انسانیت رو درست دادین. اون یکی میگه اگه به خاطر خودم بود ریسک میکردم چرا به خاطر تو خودم رو به خطر بندازم اینقدر وقاحت حداقل تو چشمام نگاه نکن از پلیدیات بگو اون هم من که بقول خودت اگه کاری از دستم بر بیاد برای همه انجام میدم.

همتون باید تو این مدت کم بفهمونید خرم که خوبم.

این حالمه چون خوبم.

تنهام چون تنهایی برای کسی نمی خوام.

دیگه خوب نیستم دیگه نمیخوام دل کسی رو شاد کنم به من چه که شما کمک لازم دارین اگه خوش باشم که هیچ وگرنه بذار منم از شما استفاده کنم برای آرامشم بذار منم از شما پله بسازم برای رسیدن به خواسته هام.

چرا دلمو به دلتون گره بزنم که با همه غمهاتون من هم غمگین بشم چرا باید توی فکرم این باشه که اگه میتونم کاری کنم که لبی به خنده باز بشه، میخوام نشه!!!

اگه اون فقط خنده رو از لبام گرفت، تو انسانیتم رو ازم گرفتی.

خنده رو تو با لبهام آشتی داده بودی اما فکر میکنی اگه انسانیت از دست بره دیگه بر میگرده صداقت رو چی برای رفاقتم چی فکر میکنی. اون چیز های زیادی رو از من گرفت اما تو !!!!!!

بد خواهم بود که دیگه از کسی جوابی مثل جواب تو نشنوم.که چون تو {{{{ خوبه خوبی من نا توانم}}}}

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: