بی خیال
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 80103
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : صدرا

دلم براش تنگ شده امروز 4 روزه که ندیدمش و ازش خبری ندارم نمیدونم اوضاع اون چطوره اما واقعا بگم که حالم از سال گذشته تو همین روزها بهتره قبلا نمی تونستم تحمل کنم و حالا کمتر اذیت میشم گرچه که فکرم درگیره اون هست، اما چکنم  اون اینطوریه و به خاطر راحتی خودش هم که شده دیگران رو در نظر نمیگیره و این کار اون باعث شده که دل نگرانیمو کم کنم و میدونم که داره بهش خوش میگذره. چون امکان نداره که حتی لحظه ای وقتش خالی نباشه اون راحتتر از اینه که من فکر میکنم و اون منم که خودم رو خیلی درگیر و وابسته بهش کردم باید منم راحت باشم و خودم رو درگیر این افکار و وابستگیها نکنم .

اما حقا دلتنگش هستم هر چند اون بی معرفت باشه و خودخواه و ....



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت17:14---18 فروردين 1391

سلام


آفرين


پس رمزو كشف كردين!!
پاسخ:ممنون از گذرتون به وبلاگم اره.

منو دست کم نگیرید خیلی سریع بهش دست یافتم



ربولي حسن كور
ساعت14:33---4 فروردين 1391
sghl

shg k, lfhv;

l,tr fhadn
پاسخ:سلام (سال نو مبارک موفق باشید) این جمله ترجمه کلمات دکتر جون خودمون است که صفحه کلید شو فارسی نکرده بود برام پیغام گذاشته بود. سال نو شما هم مبارک اقای دکتر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: